01/04/2020

ЖАРТУЄМО РАЗОМ!!! Жарти та анекдоти для дітей.

мультимедійна презентація "День сміху"

Після уроків

— То кого ж сьогодні викликали?
— Тебе, матусю.
— Мамо, мене вже більше не звуть найгіршим учнем.
— Молодець, синку, ти став краще вчитись?
— Ні. До нас прийшов новий хлопчик, який вчиться ще гірше.

Хитрий Івась

— Івасю, ти вже такий великий, а примушуєш малого Петрика нести і твого портфеля.
— Хай вчиться допомагати старшим.

На уроці

Вчитель розказує учням: — Місяць дуже великий. На ньому могли б розміститися мільйони людей.
Малий Петрик зітхнув.
— Чого це ти зітхаєш? — здивувався вчитель.
— А що робитимуть ті бідні люди, коли місяць стане серпиком?

"Спортсмен"

На уроці фізкультури вчителька запитала учня:
— Який вид спорту тобі найбільше подобається?
— Купання, — відповів учень.

Не вгадала

— Васю, — говорила Орися, — чому ти такий замурзаний?.. Я навіть можу вгадати, що ти сьогодні їв на сніданок.
— Угадай.
— Яєчню, от що.
— А от і не вгадала. То я ще вчора яєчнею снідав.
Вчителька:
— Який це час: я вмиваюсь, ти вмиваєшся, він вмивається?
Учень:
— Неділя.
— Піду погуляю! Я вже прочитав усю книжку.
— Так швидко?
— Та в ній майже всі сторінки вирвано!
— Оксано Дмитрівно, ви хотіли бачити моїх батьків? Я їх приніс, — сказав другокласник і поклав на стіл вчительці фотографії своїх батьків.

Усмішки-смішинки

— Тьотю, у вас є таке мило, щоб з нього була біла піна?
— Щось не розумію тебе...
— Я купляв і зелене, і жовте, і рожеве мило, а піна завжди була... чорна.
— Петю, що ти можеш сказати про населення Бразілії?
— Там живуть Пеле, Гаррінча... і взагалі вся футбольна команда...
— Що ж це в тебе знову двійка з англійської?
— Вчителька сказала, що ми з нею розмовляємо різними мовами.
— Ти чому запізнився в школу?
— Я хотів порибалити, а батько не взяв мене.
— Правильно зробив. Він, мабуть, пояснив тобі, чому треба йти до школи, а не рибалити.
— Звичайно. Він сказав, що черв’яків мало, на дві вудочки не вистачить.
— Що ж ти шукаєш Індію в Америці?
— Гм... А я повторюю геніальну помилку Колумба...
— Чому півень на одній нозі стоїть?
— Тому, що коли підніме й другу, то впаде.
— Ти був сьогодні в зубного лікаря?
— Був.
— Ну й що? Зуб більше не болить?
— Не знаю. Лікар залишив його в себе.
— Ти давно граєш у футбола? — запитують у десятилітнього Віті.
А він відказує:
— З дитинства.

Пряма мова

— Що таке пряма мова? — запитує вчителька Василька.
— Ну, це коли людина про щось говорить відверто!
— Наприклад?
— Я не вивчив уроку.
Сашко запізнився до школи й виправдовується:
— Даруйте, Іване Івановичу, але мама сьогодні проспала.

Чи можна?

— Я люблю літати по школі, як реактивний літак. Це можна?
— Еге ж. Але випадково можна вилетіти зі школи.
Юля спитала маму: «А чи знаєш ти, що важливіше — сонце чи місяць?» — і сама відповіла: «Звичайно, місяць. Бо він світить уночі, коли темно, а сонце лише вдень, коли й так видно».

Юний «натураліст»

Вчителька: — Де живе хом’як?
Учень: — У зоомагазині.

Пообіцяв

— Павлику, будь обережний з молотком, не вдар себе по пальцях.
— Я не вдарю, мамусю. Гвіздок тримає Зося.

В пустелі

— Миколко, ти знаєш, чому в пустелі їздять на верблюдах?
— Знаю, щоб пісок не потрапляв у черевики.

"Бідні" французи

Група школярів повернулася з Парижа. Директор школи цікавиться:
—Чи були у вас труднощі з французькою мовою?
—У нас — ні! Були у французів.

Не забула про сестру

—Маринко, ти чого так швидко їси шоколад? Чи забула, що в тебе є сестра?
—Не забула. Тому й поспішаю.
—Тату, а наш вчитель тобі заздрить!
—Чого б то?
—Хоч що б я зробив, він завжди :«Ех, якби я був твоїм батьком!»
—Катрусю, скільки вас у класі?
—З вчителькою двадцять вісім.
—То, виходить, без вчительки — двадцять сім?
—Де там! Без учительки немає ніскільки.

Цікава арифметика

—Максимку, ти забув за канікули послідовність цифр? — запитує вчителька.
—Ні. Вісім, дев'ять, десять, валет, дама, король...

Нумізмат

Питає синок тата:
—Тату, хто то є нумізмат?
—То такий чоловік що збирає монети.
Другого дня їде синок з татом трамваєм і бачить, як кондуктор бере гроші за білети.
—О! Тату, бачиш, це — нумізмат?

Грамота пішохода

Вчителька:—Діти, як треба переходити вулицю?
Учень: — Вулицю найкраще переходити гуртом.

На уроці зоології

Вчителька: — Діти, чим нам допомагають птахи?
Учень: — Птахи нам допомагають дзьобати комах.

Найулюбленіший предмет

— Який твій найулюбленіший предмет? — запитав дідусь у онука.
— Телевізор! — відповів онук.

А де ж Юрко?

На уроці малювання вчителька запитала в Петька:
— Що це таке зображено на твоєму малюнку?
— Пустун Юрко, який впав з дерева.
— Дерево-то я бачу, а де ж Юрко?
— Він вдарився і побіг додому.

Була така розмова

— Миколко, ти подивися на свої черевики: один чорний, а другий коричневий. Невже ти не міг піти перевзутися?
— Я ходив... Але вдома також один чорний, а другий коричневий.
Маленький син приніс додому черепаху.
— Навіщо вона тобі? — запитала мама.
— Хочу перевірити, чи й справді черепахи живуть двісті років.
— Маринко, — каже мама, — ти дуже неслухняна дівчинка. Я геть вся посивіла через тебе, бачиш?
— Але ж і ти, мамуню, була неслухняною. Ондечки яке сиве волосся у нашої бабусі.

Була така розмова

— Що б ти, тату, зробив, якби твоя ручка раптом зникла?
— Купив би нову! — відповів тато.
— От і добре! — полегшено зітхнув Сашко. — А то я сьогодні взяв її у тебе і десь загубив.
— Ти, Петре, сам горіхи поїв чи поділився з сестричкою?
— А три не ділиться на два.
— Ти до школи хіба не йдеш? — запитує батько у Павлика.
— Ні.
— Чому?
— Вчителька просила, щоб сьогодні до школи пішов ти.

Підсумували

— Васильку, скільки у тебе двійок?
— Чотири. А в тебе?
— У мене лише три...
Еге, хитрий, так ти ж один день в школі не був.

Двійка за співи

— Олю, ти за що сьогодні двійку одержала?
— За співи...
— Невже ти не могла заспівати як слід?
— Я заспівала, але на уроці... математики.


«Герой»

— Славко, у вашому класі виходить сатирична газета?
— Виходить регулярно. Завдяки мені.
— Ти редактор?
— Ні, постійний герой.

Була така розмова

— Костю, ти вже виправив двійку з математики?
— У щоденнику виправив, а от в журналі...
— Чому краплини, падаючи на гарячу сковороду, підскакують?
— Бояться опектися.

«Розв’язав» задачу

— Ти розв’язав задачі, які вчителька задала на сьогодні?
— Тільки одну, мамо.
— Яку?
— Ту, що списав у Миколи.

На уроці історії

Вчитель. Хто такий оратор?
Учениця. Це древньогрецький чоловік.

На уроці зоології

Вчителька. Розкажи, як добуває собі їжу дятел.
Учень. Він стукає дзьобом по дереву, і шкідливі комахи лякаються й виходять назовні.

На уроці географії

— Що нагадує тобі Апеннінський півострів?
— Гумовий чобіт.
— Правильно, чобіт. Тільки чому гумовий?..
— Таж Італія з усіх боків оточена водою!

Заспокоїв

Стоїть хлопчик біля клітки з левом. Побачив його працівник зоопарку й каже:
— Хлопчику, відійди від клітки.
— Не бійтеся, дядечку, я йому нічого не зроблю!

Хитрий хлопчик

— Татку, — питає хлопчик, — чи зумів би ти із заплющеними очима написати своє прізвище?
— Звичайно.
— То напиши його, будь ласка, в моєму щоденнику.

Тепер канікули

— Скільки днів у липні? — запитала мати сина.
— Не знаю.
— Як же це так? Ти ж до школи ходиш.
— А в нас тепер канікули.

На уроці геометрії

Учень ловив гав і не чув, що говорив учитель.
— Восьменко, скажи, будь ласка, як називається сторона, що лежить проти прямого кута у трикутнику?
Він мовчить.
— Гіпо... гіпо... — нагадує учитель.
— Гіпо... гіпопотам, — нарешті відповів учень.

На уроці географії

— Костику, покажи на карті Червоне море.
— Щось я такого не бачу. На цій карті всі моря лише блакитні.

На уроці фізики

На уроці фізики вчителька запитала учня:
— Що піднімається над мискою борщу, коли мати подає тобі їсти?
— Моя ложка, — відказав той.

Коли вивчиш?

— Чому ж ти, Петре, не вивчив уроку? — спитав учитель.
— Підручника не було.
— А де ж твій підручник?
— Батько привезли на зиму сіно й привалили...
— То коли ж ти все-таки підготуєш урок?
— Коли корова сіно з’їсть.

Спитайте про супутники

— Славку, скажи мені, скільки буде — чотири рази по чотири?
— Не знаю.
— В такому разі про що тебе спитати, щоб ти знав?
— Про супутники, прошу, спитайте.

Колумб

Розмовляє двоє хлопчиків:
— Чи ти знаєш, що Колумб відкрив Америку?
— Ну то що ж тут такого? Вона така велика, що кожен її зауважить.
— У тебе є улюблені книжки?
— Аякже! «Муму», «Каштанка», «Білий пудель»...
— Чому саме ці?
— Мама не хоче купити цуценяти...
Двоє хлопців дивляться на птаха.
— Аби ця ворона вміла говорити... От би спитали в неї що-небудь...
— Якби ця ворона вміла говорити, вона сказала б тобі: «Я не ворона, а грак. Ворони сірі, а я, бач, геть чорний!»

«Кмітливий»

Учитель вирішив перевірити учнів на кмітливість:
— Хто хоч один раз обпікся, той завжди боїться вогню. Скажи що-небудь схоже.
Учень відповів:
— Кого один раз вимили, той боїться води!

Занедужали котлети

Ігор побачив, що батько кладе гірчицю на котлети.
— Мамо, іди швидше, котлети захворіли, тож батько ставить їм гірчичники!

Чув дзвін

Закінчується навчальний рік. Син збирається до школи:
— Мамо, зараз я першокласник, а наступного року я буду другорічником?

Мовний ребус

— Як на твою думку, — питає вчителька, — слово «штани» — в однині чи в множині?
— Я так думаю, що верхня частина у них однина, а нижня — множина.

Твір про кішку

Учням дали завдання написати твір про кішку. Одна учениця написала: «У дідуся і бабусі була кішка Мурка. Якось вона впіймала одразу двох мишок. Одну вона з’їла, а другу поклала до холодильника».

Слухняна

Першокласниця приходить зі школи, а мама питає:
— Оленко, а хто за тобою сидить?
— Я не знаю, бо вчителька казала, що назад обертатися не можна.

Куди поспішати

— Швидше збирайся, а то запізнишся в школу, — каже мама синові.
— Нічого, школа відчинена цілий день.

Велика азбука

— Я не хочу ходити до школи, — захникав Петрик.
— Чому? — спитав батько.
— Тому що мені скажуть: напиши «А».
— А чому ж ти не хочеш написати «А»?
— Бо тоді мені скажуть: напиши «Б».

Хоч круть, хоч верть

— Павлику, чому в тебе один черевик чорний, а другий коричневий? — запитав учитель у хлопчика, тільки-но той з’явився в класі. — Ану біжи додому й перевзуйся!
— Та я вже повертався, тільки вдома теж один черевик чорний, а другий коричневий...

Така халепа!

Зустрівши школярика, сусід запитав :
— Іванку, ти перейшов у другий клас?
— Наші учні всі перейшли, а я та моя вчителька залишились на другий рік.

Наша взяла!

— Микола, що ти робив учора ввечері?
— Дивився футбол по телевізору.
— А хто грав?
— Іспанці з англійцями.
— І хто ж виграв?
— Наші!

Грамотна ручка

— Оксанко, дай мені своєю ручкою пописати!
— А хіба твоя зіпсувалася?
— Та ні, вона робить багато помилок...

Не знає

Учитель фізкультури питає:
— Хто з вас, діти, уміє плавати?
— Я умію! Я умію! — загукали учні в один голос. Тільки Микола мовчав.
— А ти, Миколо, умієш плавати? — питається учитель.
— Не знаю.
— Як це не знаєш?
— Я ще ні разу не пробував.

Запорука збереження

Класний керівник:
— Як треба зберігати підручник, щоб він завжди був новим і чистим?
— Краще його зовсім не носити до школи, — відповів учень.

Підготовка до маскараду

Учень запитує свого товариша:
— Як ти гадаєш, яку маску мені варто надіти на шкільний маскарад?
— Навіщо тобі маска? Вимий як слід своє обличчя — і тебе ніхто не впізнає!

Одна секунда до перемир’я

Двох школярів перехожий привів до школи.
— Вони вчинили бійку на вулиці.
— Неправда! — вигукнув один з учнів. — Коли ви підійшли до нас, ми вже збиралися помиритися!

Досить помилок!

— Татку, наш учитель сказав, щоб ти не допомагав мені більше робити уроки.
— Чому?
— Мені досить і тих помилок, котрі я роблю сам.

Велике захоплення

— Мамо, сьогодні всі учні були в захопленні від того, як я плаваю!
— А хіба вони бачили, як ти плаваєш?
— Ні, вони слухали, як я їм про це розповідав.

Клятий ревматизм

Біля школи стоїть хлопчик і плаче. Перехожий питає:
— Ти чого плачеш?
— Через той клятий ревматизм...
— Бідолашна дитина! Такий маленький і вже хворієш...
— Не хворію, а в диктанті написав його без «в»!

Помічниця

Мати дочці:
— Чому ти так пізно повернулася додому?
— Я була в Марійки — допомагала їй робити уроки.
— Та вона ж відмінниця!
— Я допомагала Марійці робити мої уроки.

Немає коментарів:

Дописати коментар