24/11/2016

Бібліотечний відеофлешмоб "Про рідну Батьківщину українськими народними прислів'ями та приказками"

Картинки по запросу Любіть УкраїнуЧитачі бібліотеки, учні 3-А класу  провели відеофлешмоб "Про рідну Батьківщину українськими народними прислів'ями та приказками". Мета цього заходу у залученні читачів бібліотеки до вивчення народної мудрості, пошук її у фонді бібліотеки, виховання у дітей любові до рідної країни, її коренів, збереження національної культури. 

ВИВЧАЙТЕ НАРОДНУ МУДРІСТЬ!
Картинки по запросу РЕКОМЕНДУЮ!
Картинки по запросу Прислів'я про Україну книга  Картинки по запросу Прислів'я про Україну книга  Картинки по запросу Прислів'я про Україну книгаКартинки по запросу Прислів'я про Україну книга  Похожее изображение  Картинки по запросу Прислів'я про Україну книга 

Прислів’я про Україну
Прислів'я про Батьківщину

http://za-mir.in.ua/pro-ukrainu/252-prysliv-ia-pro-ukrainu

http://pustunchik.ua/ua/online-school/literature/prislivya-pro-ukrayinu






Немає коментарів:

Дописати коментар